Gå til innhold

Kronen på verket..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg skal sette krone på en tann til uken. Har vært og preparert i forrige uke.

Lurer på om jeg må ta røntgen nå ved neste besøk? Vi lurer nemlig på om vi skal sette i gang prøvingen på et lite nurk nå:) eller om vi skal vente til tannlegebesøket er over. Jeg tok røntgen ved besøket forrige uke, men noen som vet om man må ta røntgen når de setter på selve kronen? Man skal jo helst ikke ta røntgen når man er gravid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke nødvendig med flere bilder med mindre du har smerter e.a. problemer. Men et tannrøntgen til eller fra gjør nok ikke skade på et foster heller. Det kommer myyye mer naturlig stråling fra rommet hver eneste dag.

Skrevet

Tror heller ikke du må ta røntgen igjen..

 

Men om så er; si at du kanskje kan være gravid, så legger de en blykappe over magen. Føre var... ;)

Skrevet

Nei, du må ikke det:) Hilsen samboern min som er tannlege;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...