Gå til innhold

ETTERLYSNING!!! H&M hund fra 2006...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvit og lysebrun liten vovvov, mistet i dag, er det noen som har en sånn???????

hjelp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kanskje en sånn. Vi har en brun og hvit. Kan prøve og legge ut bilde av den i morgen hvis ingen andre her har en. Så hvis det er den så kan jeg godt sende deg den, vi bruker den ikke. Den ligger inne på rommet til lillemann som sover nå, derfor jeg ikke får lagt ut bilde i dag.

Skrevet

Jeg har en sønn som er født 06.Han fikk en slik...tror jammen meg den ligger på kommoden hans nesten urørt....Hvor bor du?

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Jeg har pgså lett som gal etter en slik en i dag, da storebror har mistet bestekompisen sin. Han er født i 2005 og fikk en da, men det høres ut som om det er den samme vi snakker om. Noen som har en til overs til meg og???

Skrevet

jeg vet hvilken hund, de selger de enda på hm i Trondheim i alle fall. Er de enest kosedyrene jeg ser de har stadigvekk. De har aldri favoritt bamsen til tulla men denne hunden har de som sagt hele tiden....

Skrevet

Her i Oslo har de også slike fremdels.

Skrevet

*dytter litt stille og forsiktig i dag også jeg....* :o)

Skrevet

Jeg tror at den hunden som er til salgs nå er en annen. Denne som etterlyses og som jeg også gjerne skulle hatt en av i reserve etter at vi har mistet 2 før, er lysebrun og hvit, veldig myk med lange ører. Den er litt sånn slapp nesten fordi den har ikke så mye fyll liksom. Vanskelig å forklare, men jeg skal se om jeg får til å legge ut bilde.

Skrevet

Ja, lille lu, det er akkurat en slik jeg mener! Guttungen sin var noe slapp før den forsvant. Nå er det krise i leiren hver kveld siden Hund ikke kan sove sammen med ham mere.. :(

De selger ikke disse på HM her i Tromsø, det er faktisk lenge siden jeg har sett hunder tilsalgs der. Men elefanter og sjiraffer derimot..Kontakte Hm for å prøve å få tak i en slik hund i forrige uke, men det var selvfølgelig ikke sjangs i havet.

Skulle så gjerne fått tak i en slik igjen.

Skrevet

Er det denne? www.chanet.blogg.no

Skrevet

jeg har et bilde på profilen min, se om det er den. den er dessverre ikke til salgs, da, for det var favorittkosedyret til poden da han var liten, reserven er dessverre solgt. men kanskje bildet kan være til hjelp?

Skrevet

Hvis det er sånn den ser ut så er det ikke den jeg har nei..

Skrevet

Ja, pysa, den er det! *søte lille vennen til gutten min* Håper jeg finner en snart.

Skrevet

Jeg har en.

Helt sikker på at jeg har to, men finner kun en nå.

For å si det sånn, den er som ny.

Kun litt støvete pga oppbevaringen.

Skrevet

interessert i å selge den for en liten sum?

Skrevet

Har miracles fått hund hos pollilopp?

Skrevet

Det holder mer enn lenge nok med at du betaler portoen.

Skal prøve å finne den andre også.

Skrevet

har ikke fått hund enda nei...

Skrevet

det er maken til den mørke bare i lys variant jeg savner... ikke lik pysa sin altså men http://chanet.blogg.no/ denne i lysebrun og hvit...

Skrevet

Miracels: Uff, litjmor her er avhengi av lille voffsien sin som er helt maken som den du beskriver..Har to, men en er resverre, noe vi MÅ ha..Håper virkelig du finner en..Vi har kjørt 10 mil en vei, for å hente den forlatt på en leketøys butikk, hvis ikke hadde det blitt krise. Så nå er jeg glad jeg har to.

Skrevet

Så fint for meg at det ikke er maken til pysa sin du vil ha! :)

Skrevet

skjønner veldig godt at du vil ha en i reserve hege!!! det er ikke dumt:o) og ja Pocoyo:) fint for meg og, så slipper en av oss å bli lei seg;o) bare glad på dine vegne jeg!!!!

klem;o)

Skrevet

Huff ja, miracles, jeg håper du får tak i en. Jeg vet hvor trist det er med en ulykkelig smårolling som har mistet vennen sin :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...