Gå til innhold

Hvilken hadde dere valgt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg funnet ut mer om jobbene

 

Jobb 1.

Bensinstasjon

Jobbtid; 12-18 og 18-23

Timelønn 115 + ubekvem arb tid-tillegg

Jobbe 4 dgr ene uken og 6 dgr andre uken (da er 2 av dagene i 6dgr uken helg)

(4 ukers jobb-liste)

Ikke så lang arb vei, men på kveldstiden kan det bli litt lang vei pga ferge ikke går etter 23.30

 

Jobb 2

Forsikring

+/- 120 timen om ikke mer

Jobbtid - 9-16 og 15-21 eller evt 17.30 - 21

Jobbe hver 3 helg

Må ta buss et stykke og det vil bli utgifter til busskort

 

Vil trolig bli mindre jobbing på forsikrings-jobben enn på bensinstasjonen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Personlig hadde jeg valgt jobb nr 2. Men alle er vi ulike. Likte ikke arb. tidene på jobb nr 1. Har jobbet slik selv i noen år og er lei det.

 

Lykke til med valget

Skrevet

Definitivt nr. 2.

Skrevet

helt klart nr. 2.... ser også for meg at det er mye bedre å ha på CVn også. Det kan åpne for andre jobber senere, f.eks bank..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...