Koseklompen Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Nå har jeg funnet ut mer om jobbene Jobb 1. Bensinstasjon Jobbtid; 12-18 og 18-23 Timelønn 115 + ubekvem arb tid-tillegg Jobbe 4 dgr ene uken og 6 dgr andre uken (da er 2 av dagene i 6dgr uken helg) (4 ukers jobb-liste) Ikke så lang arb vei, men på kveldstiden kan det bli litt lang vei pga ferge ikke går etter 23.30 Jobb 2 Forsikring +/- 120 timen om ikke mer Jobbtid - 9-16 og 15-21 eller evt 17.30 - 21 Jobbe hver 3 helg Må ta buss et stykke og det vil bli utgifter til busskort Vil trolig bli mindre jobbing på forsikrings-jobben enn på bensinstasjonen
polarn & pyrene Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Personlig hadde jeg valgt jobb nr 2. Men alle er vi ulike. Likte ikke arb. tidene på jobb nr 1. Har jobbet slik selv i noen år og er lei det. Lykke til med valget
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 helt klart nr. 2.... ser også for meg at det er mye bedre å ha på CVn også. Det kan åpne for andre jobber senere, f.eks bank..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå