Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Både nasjonalt og internasjonal.
ditte&malusken&lillebror Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Vi to har nok ganske forskjeldig musikk smak har jeg merket meg. Jeg liker veldig godt sånn leke-etnisk popmusikk, i hvertfall i mgp:) Elsket Die for you, og sangen hun vant med.. Number one (?). Også hadde kom Russland på andreplass et år med en sang jeg likte godt.. husker ikke hva den heter, men var en ganske ung jente i sølvtopp og sølvbukse;) Ellers var Ukraina sin i fjord genial:) (men jeg har hatt lang tid til å venne meg til serduchka før mgp pga mannen min:) Men det er så mange å velge mellom, og jeg har så dårlig hukommelse!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Jeg kom faktisk på hvor jeg hadde hørt Die for you...ikke med Antique, men med Filip Kirkorov...en kjent russisk sanger. Ikke at jeg liker sangen så godt da. http://www.youtube.com/watch?v=4_r_6D5GKbY Du tenker nok på Alsou fra Russland i 2000 med sangen Solo...hun jubla så mye at hun nesten mista toppen! Selv heia jeg på BrainStorm som kom på 3. plass det året med en av mine favorittlåter både innenfor og utenfor MGP, nemlig My Star!:-) Niin kaunis on taivas sunget av Jasmine for Finland 1996 er nok min favoritt MGP-sang...jeg tok den oppå video og så på den om og om igjen for å få med meg teksten (ikke det at jeg kan finnsk!). Jeg begynte faktisk å gråte da den endte på sisteplass i den internasjonale finalen...elsker den! Den som Italia vant med i 1964, Non ho l'eta av Gigliola Cinquetti forbinder jeg ikke med MGP, men denne sangen må være en av verdens vakreste altså! Ukraina var tragisk i fjor!:-/ Pustet lettet ut da Moltiva vant altså!
Alba44 Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 "Hold me now" med Johnny Logan. "Adieu" med Anita Skorgan og Jahn Teigen. Disse var de første som slo meg )
ditte&malusken&lillebror Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 Haha, ja, enten elsket man den eller så hatet man den;) Husker en gang vi satt på en pub i Ukraina og jeg hadde gått flere uker uten å høre en eneste sang på engelsk. Så hørte jeg musikken fra die for you startet og jeg satt klar til å synge med, lykkelig over å endelig høre noe kjent, men jammen meg var den ikke på russisk. Det var SKUFF!! Hehe!
flashdancepants Skrevet 24. mai 2008 #7 Skrevet 24. mai 2008 Poupée de Cire, Poupée de Son m/ France Gall for Frankrike i '65 den beste. Og Djengis Khan på annen.
cherry coke Skrevet 24. mai 2008 #8 Skrevet 24. mai 2008 Djengis Kahn...Uten tvil nr1 Viva la Diva var ganske kul-Israel (var det Dana International hun/han het?)
Mårud Skrevet 24. mai 2008 #10 Skrevet 24. mai 2008 SPANIA 2003 Beth med Dime og Antique med Die for you
papoyo Skrevet 24. mai 2008 #11 Skrevet 24. mai 2008 Waterloo - Abba Hold me now - Johnny Logan Adieu - Jahn Teigen
detbesteiverden Skrevet 24. mai 2008 #15 Skrevet 24. mai 2008 England hadde tidlig på 90-tallet en sang med Gina G - Ooh ah, just a little bit. Den digga jeg! Tror den kom på 2.plass. Norsk: Syns jo den vi har i år er veldig fin da! Sitter forresten og ser på NRK nå der de viser norske bidrag opp igjennom årene. Jøjemeg vi har bidratt med mye rart!!
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 24. mai 2008 #16 Skrevet 24. mai 2008 Den som er på nrk nå med Jan w og Elisabeth A husker ikke hva den heter.
papoyo Skrevet 24. mai 2008 #17 Skrevet 24. mai 2008 Jo, også synes jeg Duett med Bettan og Jan Werner er utrolig fin.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 24. mai 2008 #19 Skrevet 24. mai 2008 Mange fine, men liker nocturne godt:) Veldig spesiell og fin;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå