dølajinta Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Hei hei... Etter mine beregninger skal jeg ha EL mellom den 2.-7. juni... Veldig spennende saker. Håper beregningene stemmer. Har hatt regelmessig syklus i to mnd nå og har vært flink til å spise omega 3, folat og sinktabletter. Min siste mensperiode var fra 20.-24. april og jeg fikk mensen igjen nå den 20. mai og var ferdig i dag. Stemmer det da at jeg har EL mellom den 2.-7.juni?? I.o.m at syklusen min har ligget på 30 dager mener jeg???? Noen andre med EL da eller? Takk takk
scoobydo Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Heihei... Jeg har også El en gang da... hadde siste mens 19 mai... det var 1 mens etter ma 16 april, trolig har jeg da en syklus på rundt 33 dager...men det kan selvfølgelig endre seg denne syklusen... Har bestilt mange el tester fra billigtester.no OG denne pp skal den sitte Har du prøvd lenge?
dølajinta Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2008 hei igjen... jeg og sambo har ikke brukt prevensjon på 3 år, så vet ikke helt hva jeg skal kalle meg... Først for 2 mnd siden vi bevisst gikk inn for barn... Problemet mitt er at jeg stresser altfor mye med det. Tenker jo ikke på annet. Ser gravide overalt. Puh... Sorry. Godt å få ut litt frustrasjon. Har allikevel en god følelse for juni... Prøvd lenge du eller???
scoobydo Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 nei vi har faktisk ikke prøvd... ble gravid med et "uhelL" i februar... Mistet i uke 10... Selv om det ikke var planlagt gledet vi oss veldig til å få barn, og nå når vi mistet har vi lyst å prøve igjen! Så blir første mnd med stor innsats det her Har blitt veldig opphengt i det her også... har aldri tenkt så mye på eggløsning før hehe Satser på juni
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå