Ainahel1 Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Nå har jeg kjøpt inn masse vitaminer,mineraler og omega 3 kapsler....og det skal jo hjelpe på sies det.....så nå krysser vi fingrene her:D=) har el nå...og vi har stått på...og skal jøre det litt til=) håper vi kan gå over til 1.tri snart:-)
dølajinta Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Hei hei!! Etter å gått til innkjøp av omega 3, folat og sink, er jeg ganske sikker på at den uregelmessige syklusen min har stabilisert seg. Er i 3 pp nå og venter EL mellom den 2.-7. juni. Håper bare bergetegningene mine stemmer. Puh... Hehe. De to siste mnd har jeg hatt sykluser på 30 dager og i følge en sånn EL kalkulator på nettet, skulle EL da skje i den perioden jeg skrev tidligere i innlegget. Håper det stemmer og spiren sitter denne gangen. Blitt spådd gravid i sommer så får krysse fingrene. Hehe. Håper det ordner seg for deg også. Klem Mari
Ainahel1 Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2008 ok=) syklusen min har blitt noe kortere...har syklus på 21dager.... skal kjøpe meg sink=) er folat i mulivitaminene mine:D har også blidd spådd gravid i sommer(mai,juni,juli) så nå håper jeg at spiren sitter snart;) både hos meg og hos deg;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå