Gå til innhold

Hva skal dere spise i kveld??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hjemme alene og hjernen er tom....

Kanskje jeg får noen gode tips her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pizza står i ovnen:)

Skrevet

Nakkekoteletter

fløtegratinerte poteter

rosenkål

peppersaus

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Pizza her også, men den har jeg ikke begynt på enda...venter 4 venninner som skal være med å lage!:-)

Skrevet

Nachos! :)

Dryss nachos i en panne og hell over stekt kjøttdeig og kjøttsaus, dryss ost over! :)

5 min i ovnen på gratinering! ;)

namnamnam!! ;)

Skrevet

vet ikke hav dte heter men vi tar tortilla chips å sprer i en paiform , over der tar vi litt jalapenos og stekt karbonadedeig med tacokrydder, strør løk over og chips over der igjen åsså ost:) til har vi rømme/kesam, rød tacosaus og guacomole eller hvordan d skrives,hehe:) åsså steker vi det til osten er fin,som på pizzaen lixom! GODT!!;-)

Skrevet

Vi skal ha hjemmelaget pizza.

Skrevet

Er alene hjemme jeg også. Da blir det pitabrød med grilla kylling,salt,ost,tomat og tzatziki.

Skrevet

Lasagne,med hvitløksbagett og salat.

Skrevet

minipizza:

pitabrød med skinke,kjøttdeig,løk,sopp,purreløk,paprika og ost på.

ruccola salat og kesam oppå der igjen..jum jum

Skrevet

Her står toro for middagen, blir enten bali kyllinggryte eller stroganoff gryte. Gubben skal få velge

Skrevet

bakt potet,skinkebiff,bernesaus og stekt mais,paprika,sjampignong og purre:) Leeeeeenge siden vi har hatt en slik middag,gleder meg:)

Skrevet

Hjemmelaget pizza

Skrevet

Lasagne med karbonadedeig og cottage-cheese også salat selvfølgelig:).

Skrevet

VI skal ha grillete kyllingfileter..hjemmelaget gode fløtegratinerte poteter og en god grønn salat til..og rødvin...på terrassen..i den gode solen....gleder meg til de søte små sover...:-)

Skrevet

Steikt kylling i wraps, med tilbehør:)

Skrevet

Biff, stekte poteter, brokkoli og peppersaus :-)

Skrevet

Taco.Der egentlig fredagsmat hos oss,men jeg jobbet i går kveld så da blir det taco ikveld:)

Skrevet

Har spist kyllingfilet,potetbåter og salat med hvitløksdressing.

Skrevet

Godis, massevis av godis. Er uggen etter en meget fuktig kveld på byen i går, klarer ikke spise no særlig mat....

Skrevet

Har kylling filèer til marinering nå, med råstekte potetbåter, saus og salat til.

Skrevet

biffsnadder med pommes frites, stekt sopp og peppersaus..

Skrevet

her blir dte hvert øyeblikk grillede entrecoter, baktpostet, saus og salat:) nam nam- og jordbær til dessert ( hvis det er flere igjen:) hehe vi går å momser begge to)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...