Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Er det folk med barn som sitter her nå? Er det ikke tid for å være sammen med barna?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 her går barnet heelt på selvstyr,roter rundt og klarer seg selv-snakker kun for meg selv da.. Neida,ærlig talt-hva med deg selv da??Og har du virkelig ikke andre ting å henge deg opp i??
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 aner ikke hva du snakker om....... jeg er ikke her inne nå
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 har ikke barn jeg, så da har jeg god tid til å gjøre det jeg vil. men hadde jeg hatt barn hadde jeg sikkert også sittet her. barn har jo evne til å aktivere seg selv også. hallo?!!! tydelig at du ikke har noe annet å ta deg til enn å skrive dritt her, og kanskje du skal lære deg å ikke undervurdere andre!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Det morsome er at di som svarer har dårlig samvittighet.
tante grusom master of law Skrevet 24. mai 2008 #7 Skrevet 24. mai 2008 djeeez, men kan jo ikke leke med barnet hvert minutt heller. Stakkers dine barn i sånne fall, som ikke får anledning til å utvikle egen fantasi og lek.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #8 Skrevet 24. mai 2008 Ja si det du er jo her, Jenta mi koser seg og leker på gulvet her ho. :-)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #9 Skrevet 24. mai 2008 Ja,det sier jeg. Sitter da ikke her når barna er hjemme. Da har jeg andre ting å ta meg til gitt!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #12 Skrevet 24. mai 2008 Sitter her med beina på bordet med en stoor bolle lørdagsgodt som jeg etterhvert skal dele med flere ;-) Barna mine har heldigvis en aktiv far nå som jeg sitter her og venter på at tredjemann skal melde sin ankomst. Hilsen rugehøne med gooood samvittighet ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå