Gå til innhold

Hvordan er det å gi ferdigblandet mme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa har alltid fått mm, men nå tenker jeg det hadde vært greit med mme siden jeg skal ta et par øl (greit å ha noe i back up) i tilfelle hun våkner tidlig. Tror dere det vil gå greit å gi henne mme? Vil hun merke at det ikke er mm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok lurt å prøve før du drikker noe med alkohol, i tilfelle hu nekter å drikke det:-) Litt surt å sitte der å ha drikki alkohol, så tar hun ikke MME liksom:-)

Skrevet

hun vil nok merke at det ikke er mm. hva med å prøve ei flaske mme til neste måltid bare for å se åssen det går?

Skrevet

Sånn er det når du kommer på det i siste liten at en vil drikke :( Men, kan hun f.eks bli dårlig i magen av mme?

Skrevet

kan få mageknip osv. ja... Så kan det jo hende hu ikke vil ha det i det hele tatt, å ikke får i seg mat.. hehe så er nok lurt å prøve først ja:-) eller for å ikke glemme å pumpe:-)

Skrevet

Pumpe prøvde jeg, men det gikk jo overhodet ikke på frem. Jenta er 11 mnd så det er kun morgen og kveldspupp igjen :)

Skrevet

Hvis hun er 11mnd er det ikke krise hvis hun må hoppe over et melkemåltid og sannsynligheten for at hun liker mme er sikkert større fordi hun er vant til mange forskjellige smaker fra før. Jeg ville gitt kveldspuppen, så tatt meg et par øl og så ammet igjen om morgenen. Det er ikke noe problem så lenge det bare blir et par øl.

Skrevet

hvis hu er 11mnd da trenger hu ikke mm eller mme hvis hu våkner!!!!! gi henne litt vann hvis hu er tørst, så er det RETT i seng!!!!!!!

KOS deg masse og NYT ølen/ølene ;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...