Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Hei. Jeg skal sette krone på en tann til uken. Har vært og preparert i forrige uke. Lurer på om jeg må ta røntgen nå ved neste besøk? Vi lurer nemlig på om vi skal sette i gang prøvingen på et lite nurk nå eller om vi skal vente til tannlegebesøket er over. Jeg tok røntgen ved besøket forrige uke, men noen som vet om man må ta røntgen når de setter på selve kronen? Man skal jo helst ikke ta røntgen når man er gravid..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 har el nå så da vil jeg være to uker på vei hvis vi klarer det på første forsøk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå