Gå til innhold

Kronen på verket..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg skal sette krone på en tann til uken. Har vært og preparert i forrige uke.

Lurer på om jeg må ta røntgen nå ved neste besøk? Vi lurer nemlig på om vi skal sette i gang prøvingen på et lite nurk nå:) eller om vi skal vente til tannlegebesøket er over. Jeg tok røntgen ved besøket forrige uke, men noen som vet om man må ta røntgen når de setter på selve kronen? Man skal jo helst ikke ta røntgen når man er gravid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så tidlig har det nok ikkje noke sei

Skrevet

har el nå så da vil jeg være to uker på vei hvis vi klarer det på første forsøk..

Skrevet

..mener 1 uke på vei:)

Skrevet

hva tror dere? håper på flere svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...