Gjest Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 tenker litt på navn jeg i disse ventetider;) hva liker dere best av disse: -Jentenavn- Olivia Sunniva Aurora Anna -Guttenavn- Magnus Marius Johan Oskar
Mamma for 3<3 Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Hei hei:) Moro å planlegge navn da:) Jeg og mannen min er veldig uenige når det kommer til guttenavn. Jentenavn er vi mer enige i. Jeg liker navn som er litt uvanlige, syns det er kjedelig hvis 3 el 4 barn i samme klasse heter det samme. Jeg liker Olivia og Aurora veldig godt! Oscar syns jeg er fint oxo. Er ikke så lett å bestemme seg. Jeg liker oxo veldig godt Amina, Alma,Maria og Susana. Guttenavn jeg liker er Aaron, Isak og Jakob. Er du gravid? Jeg driver å prøver og gleder meg veldig til jeg blir det. Håper det klaffer denne pp!
emma 1pp Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Jeg liker både Anna og Aurora..Og Olivia er egentlig også et veldig kult navn sammen med Magnus og Oskar. Har også sansen for Ella og Andrea.
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Hei. enig i at guttenavn er vanskligst. Og jeg er også litt opptatt av at ikke mange i klassen skal hete det samme. Blir spennende. Er jo så mange flotte navn, ikke lett nei.. Er ikke gravid, men skal starte prøvingen nå Ser på profilen din at du har prøvd en stund, håper det klaffer snart for deg. Krysser fingrene for at det klaffer for oss alle. Er det ikke på våren at man er mest produktiv?!
monca*84*j12 Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 vi har bestemt oss vi også... nesten... Eiril med mellomnavn enten: johanne, othilie eller martine Sigurd om det blir gutt =)
Sirkeline og Emma vil adoptere Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 vi liker veldig poppis navn vi da (ble mye mobbet av navnet mitt før) så jente syntes vi Isabell men med gutt sliter vi veldig. er borti Nataniel og Lucas litt.
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 vi har ikke begynt å snakke om navn ennå, annet enn at det må klinge på engelsk og norsk siden sambo er amerikaner.. men jeg har mine favoritter da og jente så er det Lily Aurora gutt : Milo Sebastian.. så får bare håpe at jeg klarer å overtale han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå