mizz25 Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Noen som bruka det på ungan på dagtid,eller syns dokker det mest e som en slags nattdrakt? har sett endel sånne,å mange e jo med lue,syns dæm ser god ut =)
VirreVirre Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 elsker dem! Er jo så mange kule, og så er de utrolig praktiske når man f.eks har dem i bæresele. Også er de jo veldig behagelige.
Sunniva78 har to små Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Har noen jeg også, mange tøffe fra Molo og IdaT.!
Mammaaaaaa Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Elsker å bruke det på småen! Men er vanskelig å finne sånne som ikkje ser ut som nattklær. Noen som veit kor de selger det kanskje? Han får jo kommentarer som "Næææmen har du fått på deg pysjen du då" midt på dagen liksom...
VirreVirre Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 hehe, den kommentaren har jeg ikke fått. Hehe, kanskje mange som tenker det når de ser oss. Har dine knapper langs magen? Jeg synes i alle fall det blir litt mer pysj enn de som du trer over hodet. Jeg handler f.eks på engulknapp.no og muffeladen.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå