lykkelykkelykkelykke Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 vi må slutte å bekymre oss ...og lese om alt som har med abort å gjøre...og deretter bli bekymret ....de allerfleste opplever jo ikke det at de mister =) Min kjære jordmor sa at flertallet går gjennom et helt vanlig normalt svangerskap med vanlige symptoner. Her inne leser man mye om abort bla.annet pga det det kommer tydelig frem i mengden .OG tydeligvis bekymrer ed del personer her . Nei pust ut ,tenk positivt ,=)))))))bekymring gagner ingen =))))) Klem fra meg
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Sier meg enig der! Detta går bra!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Flott innlegg:) Er med på denne jeg også. Vi må tenke positivt.
Lone27 Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 er helt enig med deg,burde og heller fokusere på det som er positivt og kanskje akseptere at kroppen er litt anderledes i en periode
C@milla *EMIL* Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Jaaa.. denne er viktig altså! Blir liksom litt nervøs når jeg har lest om slike ting her inne.. samme hvor bra jeg føler meg..
LabbogLine Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Jeg er helt enig i at vi ikke burde bekymre oss så mye. Men for ei jente som har opplevd å miste en eller flere ganger er det ikke sikkert dette er så lett.. Jeg har selv opplevd en ex.u, og da var det veldig fint å kunne lese om andre som hadde opplevd det samme. Fikk besvart masse spørsmål av andre her inne på bim, og det satte jeg veldig stor pris på. Er jo ikke akkurat så mange rundt meg i hverdagen som har opplevd det samme. Når det er sagt så er det jo færre som mister i 2. trimester, så det burde jo være litt mindre tråder om dette emnet her inne. Men syns allikevel folk må få lufte sine bekymringer dersom de ønsker det, så blir det opp til oss andre om vi vil lese innleggene eller ikke. Jeg for min del hopper glatt over alle innlegg med en overskrift som omhandler det å miste, og etter jeg har gjort det har jeg heller ikke bekymret meg så mye men heller begynt å nyte graviditeten:) Hilsen meg 12+6:)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Helt enig, mange er veldig opphengt i dette. Man kan aldri vite, men kan ikke være bra å bekymre seg hele veien;) men det er jo selvfølgelig værst på 1.trimester.
Trulte76 Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 Jeg kan spre litt positivt jeg da Jeg er gravid med min nr 3. HAr kun hatt 2 graviditeter (dvs jeg ikke har mistet) Jeg er også 31 år Lite symptomer har jeg også hatt i 1. trimester. Kun bekkenløsninga som kom snikende igjenn og igjenn, men ingen kvalme Så man trenger ikke å miste fordi man ikke har noe symptomer, man trenger ikke å miste noen gang (jeg har aldri mistet)
Trulte76 Skrevet 25. mai 2008 #9 Skrevet 25. mai 2008 har kunn hatt 3 graviditeter skulle det stå hehe. jeg er forresten 26+4 idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå