Gjest Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Går det noen form for magesjau om dagen? Jeg har tydeligvis pådratt meg et eller annet snusk. Spiste en kjøttdeigsak jeg var litt småskeptisk til i går, men som var fin på dato og lukt. Og stekte den halvt i hjel. Eneste jeg kan komme på som jeg kan ha reagert på. Problemet er at jeg faktisk skiter blod nå, magen er heller ikke tom og det er ikke noe vondt... Så jeg er jo noe skeptisk da...
ScaryMama Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Kom deg til legevakt! Du er høygravid kvinnemenneske!!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 På tide å begynne å plage føden nå kanskje?? Hvis du skiter blod så er jo ikke akkurat det så bra uansett? Kan seff være blod fra en herlig hemoride, men er det mengder så er det jo ikke det...
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Uff høres ikke noe godt ut=( Tror kansje det er noe som går.. her har sambo også myye problem med magen... begynnte igår! Ønsker deg iallefall god bedring!!
tante grusom master of law Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 En famile jeg kjenner har akkurat de samme symptomene som du beskriver. De dro på legevakta, og det var ikke noe farlig. Men siden du er gravid er det sikkert smart å sjekke!
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #7 Skrevet 24. mai 2008 Er ikke akkurat som om det hverken er mye blod, eller at jeg er noe annet enn uggen. Så det er liksom ikke "dra på føden" relatert føler jeg... Heller legevakten i såfall, men jeg er ikke dåelig dårlig... Det bare, eh, stinker litt:p
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #8 Skrevet 24. mai 2008 Ah, godt å høre andre har samme greien, var nemlig det jeg trodde, at dette var noe som gikk... Og dersom det ikke forandrer seg beholder jeg det utgangspunktet... Forandrer det seg derimot synes jeg det er en fin unnskyldning for å dra en tur på Føden asså jenter, jeg er ikke uforsiktig heller, bare liker ikke å renne ned dørene der liksom.
Sessa ruger igjen... Skrevet 24. mai 2008 #9 Skrevet 24. mai 2008 Joa, men i og med at du antagelig ikke hadde trengt å dra på legevakten om du ikke var høygravid så ville jeg i hvert fall ringt føden og fortalt hvordan ståa var. Regner med at de har bedre utstyr der til å følge opp babyen med enn de har på legevakten.
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #10 Skrevet 24. mai 2008 Det er klart, men det er ingen endring i noe mønster hos henne, hverken når jeg er på do eller ellers. Hun følger sin faste rytme, det er noe av grunnen til at jeg tillater meg å ikke være bekymret også. Verre med hun andre som akkurat datt ned trappa:p Hehe... (sånn går det når man skal bære sykkelen opp og ned trappen gitt...)
Nit@™ Skrevet 24. mai 2008 #11 Skrevet 24. mai 2008 Om du "skiter" (som du så fint sier det:o) blod i mengder ville jeg nok ringt legevakten med en gang. Men om det er begrenset mengde kan det rett og slett være et blodkar som har sprukket, eller at du blør fra slimhinnene. Når man er gravid kan blodårene bli litt tynnere, og blødninger i slimhinner blir tynnere. Jeg har aldri i mitt liv blødd neseblod, bortsett fra når jeg er gravid, da har jeg ofte små blødninger i nesa! Så det kommer litt an på mengdene her... Er du urolig for at det kan være noe galt tar du jo selvsagt kontakt med legevakt/føden!!
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #12 Skrevet 24. mai 2008 Om det bare er litt blod så kan det jo hende det er fordi du har vært mye på toalettet. Tror kanskje du kan forberede deg på fødsel jeg jeg ble litt små uggen og fikk skikkelig diare rett før riene begynte, trodde det var omgangssyke, men jeg var ikke kvalm eller syk, hadde ikke vondt i magen heller egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå