Gå til innhold

Er d bare min side d er no galt m, eller er hele systemet nede?? Aargh..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å få lagt ut noen bilder, og endre termin osv på min side, men får opp en feilmelding.. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle akkurat til å skrive samme innlegg... Blir så innmari sint noen ganger...

Prøvd opp til flere ganger idag og det funker ikke!! Det er ofte feil her på BIM og for noen aldri feil, så man kan jo bli gal her.... Igår slet jeg også, når jeg logget på, var jo alt forandret nesten, trykket inn på bimtreff og fikk opp bare reklamen nederst flere ganger i 5 min....

Skrevet

Min er bra =)))

Skrevet

dette har skjedd meg også........fikk aldri rettet på det, så jeg måtte opprette nytt nick (kjipt å miste alt) - prøvde å kontakte noen her inne, som skulle rette på det - men det funket aldri.

Skrevet

Jeg var inne for å gjøre om terminen min, og etter det får jeg bare feilmelding...

Skrevet

Det samme har skjedd her også... Kommer meg ikke inn. har ikke blitt fikset, tross 2 mailer til moderator. utrolig irriterende!!! Får jo ikke endret nicket mitt, så jeg blir vel hetende Labbetuzze-uke 11 resten av svangerskapet... Huff...

Skrevet

Hmmm...min side klikka idag, har din vært sånn lenge? D er jo bare for dårlig!!

Skrevet

Fatal error: eZ publish did not finish it's request

The execution of eZ publish was abruptly ended, the debug output is present below.

denne stygge beskjeden får jeg opp hver gang jeg logger på og hver gang jeg prøver å gå inn på min side.... skjedd etter at jeg prøvde å ende min termin for leeenge siden

Skrevet

Akkurat samme beskjed får jeg når jeg logger meg på, og forsøker komme inn på min side, argh....

Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve å registrere meg på nytt, og etterhvert (når jeg kommer inn) slette den andre profilen, men nå går ikke det heller... får samme beskjed når jeg klikker på registrer deg... Utrolig irriterende!!!

Skrevet

Jeg får også denne beskjeden... Kommer meg ikke inn...

Skrevet

Hmm..Da kan d kanskje virke som om hele systemet er nede nå i helga.. Ludviginne - GRAVID- har du også prøvd å endre termindato nå eller bare kom feilmeldingen av seg selv?

Skrevet

Jeg har også vært plaget med at "min side" ikke funket.

Bare å sende en mail til [email protected], så fikser de det :)

Jeg sendte en fredagskveld og det var fikset en mandagsformiddag (tror ikke de jobber i helgene), å det har funket siden! :)

Skrevet

Noen ganger kommer jeg ikke inn på min side, får opp den meldingen, andre ganger kommer jeg ikke videre fra min side. Skal prøve å sende mail til webmaster :)

Skrevet

Jeg har faktisk opplevd at jeg ikke fikk logget meg inn på flere måneder. Jeg sendte mail etter mail til webmaster, men ingenting hendte. Tilslutt måtte jeg opprette en helt ny profil, men siden det ikke går an å ha to profiler med samme mailadresse så måtte jeg også opprette en ny mailadresse. De mister nok ganske mange brukerne på den måten, tror jeg, for folk bare gir opp etterhvert.

Det er veldig mange som sliter med innlogging og tilgang til "Din Side" for tiden, men det er visstnok snakk om at de skal gå over til et helt annet system etterhvert. Forhåpentligvis blir det bedre da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...