Gå til innhold

Flere som går på overtid her nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 2 dager på overtid,å det kjennes!

Begynner å bli en smule utålmodig nå..

Var hos legen på torsdag,å da hadde jeg ganske høyt blodtrykk og litt proteiner i urinen..Så jeg har vært litt bekymret for dette,men jeg regner med og håper nå at hun hadde sendt meg på sykehuset hvis det var noe å bekymre seg for..Jeg har hørt at svangerskaps-forgiftning kan skje ganske fort,så det er vel best å følge litt med..

Hvordan går det med dere jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm... har ikke du termin 29 mai??? da er du vel ikke på overtid akkurat;)

Skrevet

Ja, jeg er 4 dager på overtid og veeeeldig utålmodig. Var inne for en sjekk på sykehuset på torsdag. Syntes gutten var så rolig i fht hva han har pleid å være. Fikk både ctg og ultralyd, men det så fint ut. Jeg syns han hadde litt lav puls, (og det var vel derfor de tok ultralyd), men de konkluderte med at han hadde det fint der inne. Kommer nok ikke til å klare å slappe helt av før han er ute på armen min.

Fikk også vite at jeg ikke var moden og null åpning, så....Dette tror jeg kan ta tid!!!

Skrevet

Jeg er en dag på overtid, og ingen tegn til baby..Kjøpte et massasjeapparat idag som vi håper får fart på sakene. De ville nemlig ikke demonstrere det på meg på messa i frykt for å sette igang fødselen! Tror vel egentlig ikke at det skjer noe, men det er jo digg med massasje uansett:)

Begynner å bli utålmodig, men håper at ting starter på morgenen når jeg er uthvilt..

Skrevet

Nei,hadde nok termin 22.mai..

Skrevet

okey, var bare på siden din så stod det at din trermin var noe annet.... skjønner godt at dere er utålmodige og lei jeg, jeg klarer å være det selv nå me 30 dager igjen;) hehe.... ;)

Skrevet

ja jeg har ikke kommet inn på siden min på mange måneder for å skifte etter jeg fikk ny termin..

Det kommer bare error når jeg skal inn på min side.

Det er rart med det,har klart å være tålmodig heletiden jeg og men når det var en uke igjen til termin og frem til nå,så var plutselig den tålmodigheten borte..hehe

Lykke til med graviditeten og fødsel,tuttemor og dere andre.

Nå er det snart Melodi Grand Prix,så jeg skal iallefall kose meg med det og go mat ikveld:-)

Skrevet

Åtte dager på overtid... Noen bedre??

Føler at babyen aldri kommer ut og at alle andre føder!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...