Gå til innhold

Hva ville dere ha gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et dilemma. Vi skal gifte oss 2 august, kjolen er valg, kjøpt å betalt. men nå har vi lyst til å prøve å bli gravide igjen, men da er jeg redd jeg vil få broblemer med kjolen. jeg går ikke på prev men bruker sånn lady comp. Sist vi ble gravide, skjedde det veldig fort. Har eggløsning nå en dag denne uka, og omdet klaffer nå eller neste måned så kan det vel kanskje hende jeg allerede har begynt å vokse. vi vil gjerne men vet ikke hvordan det blir med kjolen.

Hva er deres mening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ventet til etter bryllupet, for du vet aldri hvordan formen blir i dette svangerskapet. Kjedelig om du blir ordentlig kvalm, sliten og uvel. Hvis du ikke bryr deg om dette, men likevel vurderer å bli gravid før bryllupet er det lurt å finne ut om kjolen kan sys ut.

Gratulerer med kommende bryllup!

Skrevet

kjolen kan syes ut å få snørning bak. men er jo vet jo ikke hvor stor man eventuelt blir. husker ikke hvordan det var sist. blir man større fortere andre gang?

jeg var ikke kvelm en dag sist gang, om mamma har aldri vært kvalm. så unasett håper jeg å slippe det neste gang også....

Skrevet

Er jo ikke så lenge til 2 august da, så tror nok at jeg ville ventet iallefall:) Kan jo lage babyen på bryllupsnatten/reisen:) hehe.. lykke til med bryllupet og gratulerer:)

Skrevet

hva er "viktigst" for deg?

Har du mest lyst på barn, eller å bruke kjolen som den er nå og ta en rolig feiring?

Hvis du synes det er ok å kanskje bare være i kirken og sitte å bare ta det helt med ro under selskapet senere så er det vel bare å prøve:)

Tenk på hva du har lyst til å få ut av bryllupet ditt.

Personlig så vil ikke jeg være gravid når jeg gifter meg, men de er fordi jeg har lyst til å ha en skikkelig feiring, og det vil sambo også!

Lykke til!

Skrevet

feiringa blir like fin uansett.men har drømme kjolen å er redd å bli stor så den ikke passe. vi vil begge to prøve men vil bruke kjolen, kanskje jeg mp snakke med brudesalongen.

kan jo ikke alltid få i pose å sekk... hihi

Skrevet

Jeg ville ventet til etter bryllupet. Det er jo ikke lenge til august, og man vet aldri hvordan formen blir om man blir gravid.

Skrevet

det er ikke så lenge til august . Tror du at du kommer til å bli så stor at kjolen ikke passer?

Hvis den kan sys ut med snøring bak så er det vel ikke noe problem:)

Eller vil du ikke sy den ut?

Skrevet

kan du ikke gjøre et lite kompromiss og vente en mnd med å prøve - da er du ikke sålangt på vei under bryllupet dersom det skulle klaffe med en gang!

Skrevet

fikk du fort mage sist da?

For det er jo ca 2 mnd til dere skal gifte dere..så du blir jo ikke noe mere enn 2 mnd på vei.

Men kjedligste er jo visst du er i dårlig form, trøtt, kvalm og svimmel

Kan jo aldri vite det.

For om du var i bra form med første så kan du bli veldig dårlig med nr 2. Og litt kjedelig visst du skal drive å svimle hele tiden.

Det var jeg veldig plaget med med nr1. Svartnet for meg visst jeg stod for lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...