Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Vi har et dilemma. Vi skal gifte oss 2 august, kjolen er valg, kjøpt å betalt. men nå har vi lyst til å prøve å bli gravide igjen, men da er jeg redd jeg vil få broblemer med kjolen. jeg går ikke på prev men bruker sånn lady comp. Sist vi ble gravide, skjedde det veldig fort. Har eggløsning nå en dag denne uka, og omdet klaffer nå eller neste måned så kan det vel kanskje hende jeg allerede har begynt å vokse. vi vil gjerne men vet ikke hvordan det blir med kjolen. Hva er deres mening?
snartmammatil4 Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 hadde kjørt på jeg:) Kjolen kan du vel sikkert legge ut hvis det trengs, eller kjøpe ny:)
Mamman til Mari Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Vet ikke om det er et alternativ for dere, men jeg ville ventet med å prøve og bli gravid til etter bryllupet jeg da.... Først og fremst fordi jeg har vært såååå dårlig i starten av begge mine svangerskap. Hadde ikke hatt sjans til å gjennomføre et bryllup i verden før etter 4-5 mnd. Og også fordi jeg gleder meg til å kose meg med sjampis, vin og cognac på bryllupsfesten vår :-)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 bryllupet er en stor anledning i seg selv, og det er herlig å kunne gjøre akkurat hva en vil da, og gjerne dra på en romantisk bryllupsreise etterpå med vin og kos...har dere mulighet så ville jeg ventet:)
Vannmann35 Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Jeg ville ventet - har dere ventet så lenge kan dere sikkert vente litt til ;-)
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Ville absolutt ventet... du vet aldri, men du kan bli skikkelig dårlig, sånn som jeg ble sist...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå