Gå til innhold

Er så usikker, hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et dilemma. Vi skal gifte oss 2 august, kjolen er valg, kjøpt å betalt. men nå har vi lyst til å prøve å bli gravide igjen, men da er jeg redd jeg vil få broblemer med kjolen. jeg går ikke på prev men bruker sånn lady comp. Sist vi ble gravide, skjedde det veldig fort. Har eggløsning nå en dag denne uka, og omdet klaffer nå eller neste måned så kan det vel kanskje hende jeg allerede har begynt å vokse. vi vil gjerne men vet ikke hvordan det blir med kjolen.

Hva er deres mening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde kjørt på jeg:) Kjolen kan du vel sikkert legge ut hvis det trengs, eller kjøpe ny:)

Skrevet

Vet ikke om det er et alternativ for dere, men jeg ville ventet med å prøve og bli gravid til etter bryllupet jeg da.... Først og fremst fordi jeg har vært såååå dårlig i starten av begge mine svangerskap. Hadde ikke hatt sjans til å gjennomføre et bryllup i verden før etter 4-5 mnd. Og også fordi jeg gleder meg til å kose meg med sjampis, vin og cognac på bryllupsfesten vår :-)

Skrevet

bryllupet er en stor anledning i seg selv, og det er herlig å kunne gjøre akkurat hva en vil da, og gjerne dra på en romantisk bryllupsreise etterpå med vin og kos...har dere mulighet så ville jeg ventet:)

Skrevet

Jeg ville ventet - har dere ventet så lenge kan dere sikkert vente litt til ;-)

Skrevet

Ville absolutt ventet... du vet aldri, men du kan bli skikkelig dårlig, sånn som jeg ble sist... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...