ivf-MaMaMø Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Akkurat en uke før 25 års dagen min. Og akkurat 3 uker før bryllupet vårt :-) Snakk om 3 ønsker på en gang. Reine kinderegget eg :-) Satt inn 2 fryseegg 13 mai, og trodde aldri at eg skulle se positiv test denne gang. Stor sjanse for at det er 2 der inne og, hihi :-) Snakk om lykke :-D
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Gratulerer så mye!!! Så herlig! Jeg blir også gravidbrud i sommer, med stoor mage, hehe=)
Mamman til Mari Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Gratulerer så mye :-) Så kjempegøy at det klaffet for dere! Skal dere kunngjøre nyheten på bryllupsdagen, eller holde det hemmelig litt til? Har dere andre barn?
ivf-MaMaMø Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2008 Tusen takk for gratulasjoner. Til Mamman til Mari: Tror ikkje vi skal si det. Det er jo så tidlig i svangerskapet enda da, hvis eg kommer så langt og alt er bra. Blir så dumt å vikle gleden inn på graviditeten om det skulle gå gale. Så vi prøver å holde oss til de som ikkje vet det til eg e 3 mnd på vei. Dette blir første barn på oss, og vi gleder oss stort allerede :-)
Mamman til Mari Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Det skjønner jeg godt :-) Lykke til hvertfall - med både bryllup og baby. (Dere gjør jo ting i riktig rekkefølge også ved å spare det beste til slutt :-)
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Å så herlig!! Gratulerer så mye! Krysser fingrene for at alt går bra! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå