Rose69 Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Går og lurer, men tør ikke teste! Har alltid syklus på 28 dager, fikk blødning 6 dager før IKM (onsdag) og blødde i 2 dager.Vanlig mensblødning.Igår på dag 3 nesten ikke noe blod.Ei heller idag.Og jeg blør alltid 5 dager.Kan stille klokka etter tanta! Men d skal være sagt at j har hatt en Pergo-kur denne pp.Kan det være dette? Har tatt Pergo før, men syklusene har aldri endret seg. Åååå, som j grubler!!! Og j som var på Riksen og tok blodprøver idag til et mulig AIH-forsøk.Tenk om jeg hadde vært gravid istedenfor.Sist gang j var gravid - satt jeg i et adopsjonsmøte.Lykkelig uvitende om at j var gravid. Uff, dette ble mye-men har noen erfaringer med denne berømte festeblødningen? Ha en deilig lørdagskveld jenter :-)
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Hvordan gikk det med dette???? Klem
Rose69 Skrevet 31. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2008 Hmmm...det var nok mensen - for jeg tror jeg har EL nå.Slim-festen har startet...hehe. Vell.Man har vel ikke EL om man er gravid??? Jeg har uansett ikke testet.Venter til det blir aktuelt.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Tror nok du kan teste likevel. Er normalt med mye utflod når man er gravid. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå