Gå til innhold

Hvorfor forandrer folk seg når de er sammen med andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som gjør det. Hvis vi er i byn eller på senteret og hun møter noen hun kjenner så forandrer hun seg helt! Bare snakker med de andre, gidder ikke høre på hva jeg har og si og svarer meg frekt hvis hun gidder og bry seg om det jeg sier. Hadde en annen venninne som også forandret seg mye når hun var med andre enn meg, men langt i fra så ille som hun her..

HVORFOR gjør noen folk dette?

Må si jeg begynner og bli fryktelig irritert..

Hun gidder ikke svare på sms eller ta telefonen når hun er med andre, men gjør det når vi er sammen og andre ringer. Dette er en god venninne også, er vel hun jeg snakker mest med av alle og omvendt. Så skjønner ikke dette her..

Pratet med hun så fort istad på telefon, da var hun med noen andre. Men sa hun måtte legge på bare. Nå sender hun meldinger i fleng igjen! :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usikkerhet...???

Det virker ikke som hun har særlig tro på seg selv, derfor endrer hun seg etter dem hun er med, for å bli likt... Er jo egentlig synd på henne, men jeg skjønner du blir irritert!

Skrevet

Ja, kanskje det kan være det. Blir så forvirra av og til. Og når vi er ute sammen er det nesten så jeg håper at vi ikke møter noen hun kjenner for gjør vi det så kjenner jeg hun nesten ikke igjen.. :S

Skrevet

kan du ikke ta det opp med henne på 2mannshånd da? Hun gjør det sikkert ikke for å være ekkel, det bare blir sånn...

Skrevet

Jo, har tenkt til og gjøre det. Men vil ikke gjøre det over telefon, så får ta det neste gang vi sees. Sikkert ikke mer enn et par dager til.

Skrevet

Er sikkert som Marlin sier, at det er usikkerhet. Hvis dere er gode venner er hun nok ikke usikker på deg og trenger derfor ikke å gjøre seg til for deg. Er vel derfor hun ikke er så opptatt av å ta telefonen og sånn når det er deg, siden hun vet at du er der uansett. Hadde en sånn venninne når jeg var yngre, vi er fremdeles venninner og hun vokste det av seg:)

Skrevet

Ja, håper det er noe og vokse av seg hos hun her også :o) For liker hun kjempegodt når det kun er oss to :)

Skrevet

Jeg synes ikke dette høres ut som en god venn. Det er ihvertfall ikke sånn venner skal behandle gode venner. Synes ikke hun fortjener å ha deg som venn. Hva med å droppe denne negative forstyrrelsen og heller bruke tiden på noen som gir deg noe positivt tilbake! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...