Gå til innhold

Stokke tripptrapp stol...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har Stokke tripptrapp stol? Er dere fornøyd med den? Eller har dere andre som dere kan anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Stokke Sitti stolen og elsker deg. Lettere å stille inn høyde osv enn på tripp trappen, sprekere design(men dog samme stol) og ikke minst en mye bedre bøyle som kan justeres ift barnets størrelse. Når snuppa har sittet i en tripp trapp har hun klatret ut og opp, i vår stol stiller man bøylen inn etter str og dermed har vi eliminert den farlige rømningsveien. Venner av oss som har hatt tripp trappen har måttet bruke sele til stolen.

Skrevet

dytt dytt

lurer jeg og

Skrevet

Har stokke tripp trapp stolen. Brukt den til min elste å han er 5,5 år nå. Kjøpt en til i dag til lillebror. Så ja er kjempe fornøyd med den. Kan brukes kjempe lenge og er stødig.

Skrevet

jeg ville ha en tripp trapp stol da den kan brukes "for ever". I mellomtiden kjøpte jeg en billig høystol fra IKEA og den er faktisk geneal. Lett å flytte på rundt, ta med seg, har et lite bord forann som går litt rundt på sidene også...så brødskiven havner ofte der og ikke på gulvet. Kjempebra som babyen første stol da den er litt mindre og du får også sånn støttepute til i plast. Enkelt å rengjøre. Stødig da bena står skrått ut. Hele stolen med bord og pute kostet under 200.- Andre dyrere plaststoler har jeg sett det er vippefare med, og barnet kan lene seg bakover eller dytte fra med bena/eller fra bordet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...