WP-TLogPeanut Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Så nå blir det snart fødsel på søstra mi , slapp å vente så lenge Jeg gleeeder meg sånn til å se nye lille niesa mi , når hun kommer ploppende ut , skal bli en bra opplevelse å se det fra andre siden , og ikke selv være den som ligger og har vondt , hehe
Julie Angelica:) Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Å så moro da:) Stas for tante det tenker jeg;)
*ale* Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Å HERREGUD!!!!!!!!!!!!!!! TRODDE DET VAR DU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ble helt parkert her....... hehehehe...... hva har jeg gått glipp av lsm... Grattis som snarttante da:)
WP-TLogPeanut Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2008 Hahahah,neeei ikke meg Men siden jeg ikke rakk selv å legge ut et slikt innlegg da vannet mitt gikk med TL , måtte jeg jo legge ut et slikt på søs sine vegne
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Så heldig hun er! Jeg går og venter og venter, men her skjer det ingenting. Har hatt endel sterke kynnere i dag, men det går vel over igjen! Lykke til som tante!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå