Gå til innhold

fem hundretusen i samlet inntekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

han fulltid, jeg deltid

hva er deres synspunkter?

vi har 2 små barn

har snust rundt i skattelistene på dagbladet.no for 2006, og vi tjener langt langt mindre, enn alle parene i vennekretsen, de holder på å etablere seg med huskjøp/husbygging,

vi har flyttet litt rundt i forhold til jobb, familie ol. men nå skal vi også slå oss til ro, og forhåpoentligvis kjøpe eget hus selv. nå bor vi gratis, på slektas felles landsted, til vi finner noe å kjøpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så mye mer vi heller. Men vi eier hus med sjøen, naust, bil og bår og klarer oss helt fint. SÅ hvis du lurer på om det er lite så er det vel mindre enn hva en del andre her inne tjener, men dere vil klare dere helt fint om dere ikke er så kravstor i forhold til første bolig o.l.

Skrevet

Dere tjener omtrent det samme som meg og sambo. Vi har eget hus og to biler. Får det til å gå rundt.

Skrevet

Vi tjener mer enn dobbelt, MEN bor i et dyrt område og klarer oss ok med leilighet, 2 biler (som vi må ha i jobben). 2 barn.

Alt kommer ann på hva husprisene er der dere bor........

Skrevet

vi tjener tilsammen 670 000kr. Vi sliter med å få det til å gå rundt, men da bor vi også i oslo der det er svindyrt:(

Skrevet

vi bor i oslo og tjener det dobbelte, hadde jo klart oss med det halve, men da hadde jeg ikke hatt det livet jeg ønsker. Men dere har jo en fin anledning til å spare litt når dere bor gratis!

Skrevet

Vi har ca 480.000 brutto, bor i Oslo med 2 barn og eier egen leilighet. Vi har det IKKE fett, og har valgt bort slikt som utenlandsferier.

(Er student og komme til å tjene mye mer når jeg er ferdig utdannet:)

Skrevet

vi har vel mindre enn det vi. sambo ca 250 000 i året. er lærling, og jeg har vel bare rundt en 100 000 tilsammen med alle utbetalingene. men likevel så klarer vi oss fint vi. har hus som er nyoppusset, ganske ny bil og barn nr 2 på vei. vi har alltid mer enn nok til å klare oss, og kan spandere klær og div på oss selv, og snuppa har alt det hu trenger og mer til, =) vi får til feriertur til syden og koser oss virkelig i hverdagen. så hadde nok klart oss meget bra på 500 000 i året ja! er ikke lite det.

Skrevet

Nå har vi levd kun på sambos inntekt i 1 år, og betjent et huslån på 2 000 000, vi betaler kun renter, avdragene er stoppet frem til jeg begynner å jobbe. Vi betaler i tillegg på 1 billån og sambos studielån. Dette har gått helt greit, sambo hadde ca 700 000 i fjor med alle tillegg.

Tror dere kommer til å klare dere, kommer an på hvor mye dere får i bo utgifter... Litt trangt blir det nok.

Nå har jeg fått meg jobb med fastlønn på 400 000, mens sambo har fastlønn på 570 000 så det kommer til å bli bedre tider!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...