Gå til innhold

Noen som har byssanlull-vuggen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt denne, og har tenkt å bruke den til den lille som kommer i juli. Det er jo med en kombinert madrass og dyne. Bruker dere bare denne, eller bruker dere hele den som madrass, og så dyne oppå i tillegg? Hvis dere bruker bare den som følger med, hvordan gjør dere det da med sengetøy? Håper noen kan hjelpe meg!!!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var ikke sangen jeg lurte på da! Hadde spørsmål angående vuggen

Skrevet

Hei!

 

Vi har Byssanlull! :)

Nå kjøpte vi vår for snart 4 år siden, så kanskje den modellen du har er litt annerledes. Vi har et innlegg, fylt med dun, som fungerer som "madrass" og dyne. Det fulgte ikke med noe mer, da vi kjøpte den, og vi hadde ikke behov for noe mer. Vi elsket den i hvert fall og gleder oss til å bruke den med nestemann også.

 

Ang. sengetøy, så kunne vi kjøpe et eget trekk som passet til duninnlegget. Skriv til dem på www.hkf.no og spør. Jeg kjøpte rett fra hun som lager dem, hun holder til i Telemark.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...