Gjest Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Vi har kjøpt denne, og har tenkt å bruke den til den lille som kommer i juli. Det er jo med en kombinert madrass og dyne. Bruker dere bare denne, eller bruker dere hele den som madrass, og så dyne oppå i tillegg? Hvis dere bruker bare den som følger med, hvordan gjør dere det da med sengetøy? Håper noen kan hjelpe meg!!!
♥ DAME Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=1730 Velbekomme )
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 det var ikke sangen jeg lurte på da! Hadde spørsmål angående vuggen
Ompalompa Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Hei! Vi har Byssanlull! Nå kjøpte vi vår for snart 4 år siden, så kanskje den modellen du har er litt annerledes. Vi har et innlegg, fylt med dun, som fungerer som "madrass" og dyne. Det fulgte ikke med noe mer, da vi kjøpte den, og vi hadde ikke behov for noe mer. Vi elsket den i hvert fall og gleder oss til å bruke den med nestemann også. Ang. sengetøy, så kunne vi kjøpe et eget trekk som passet til duninnlegget. Skriv til dem på www.hkf.no og spør. Jeg kjøpte rett fra hun som lager dem, hun holder til i Telemark.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå