Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Har vært på kjøpesenteret med datteren min, der hun kjøpte seg noen klær for oppsparte penger. Så hadde vi ikke mere der å gjøre. Sambo er ute og fisker med datteren og nå sitter jeg hjemme foran pc-en igjen...Kjøkkenet er ryddig, men det er langtifra hele huset. men jeg orker ikke å gjøre noe mere husarbeid akkurat nå. Er lei av å stå opp om natten, lei av å rydde de samme tingene/rommene hele tiden. Lei av å telle ned dagene til termin, lei av at jeg prøver 4 bukser som ikke passer før jeg må ta på meg en av de jeg har gått i hele tiden i det siste. Gidd ikke kjøpe flere mammaklær nå...29 dager til termin... Er generelt bare lei...har lyst å legge meg på sofaen og kubbe en stund, men solen skinner ute og jeg får dårlig samvittighet ovenfor sambo (som forresten er meget lat for tiden) hvis jeg skal legge meg nedpå. Jadda, bare et klageinnlegg dette her....ikke noe logisk og sikkert ikke noe særlig å lese. Men måtte bare få ut litt frustrasjon....er faktisk litt sur også, men har ikke noen grunn til det egentlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå