mammarettogslett Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 mi sover max 13 timer...syns ikke det er så mye jeg..hun er vanskelig å få til å sovne, men skriker ikke så mye heller..
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Da har hun det jo bra da! Min på to mnd, sover heller ikke så mye, på dagtid, men så lenge han er fornøyd med det og sover godt og har den tungste søvnen på nettene så gidder jeg ikke å tvinge han til å sove mer.
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 min er også mye våken på dagen.. Men sover veldig godt om natta.. I natt sov han 10(!!) timer i strekk.. Wow=) Opplagt mamma idag ja=)
Ranveig R Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Då jenta vår var 2 mnd gamal sov ho framleis 20t i døgnet.. Som regel berre våken for å ete. Storebroren derimot sov ca 12t i døgnet frå han vart fødd. Ca 11 om natta (men våken maaange gongar for å få pupp, var ofte våken ei stund kvar gong) og sov ca 3x20min om dagen. Skreik mykje. Det er vel berre slik at nokre babyar treng mindre søvn enn andre. Så lenge dei er forholdsvis blide og fornøgde når dei er våkne får ein heller finne seg i at dei søv lite )
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Hmm..nå må jeg jammen tenke etter.. ca 8 timer på natta, gjerne 3- 4 timer ute i vogna på formiddagen. Resten av dagen er det flere småblunder på ca 30 min, så litt vanskelig å si. La oss si 12 timer med kvalitetssoving da =O) Han er mest våken på ettermiddagen og kvelden han her da..
mammarettogslett Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2008 hun sovner når vi legger oss rundt midnatt og våkner alt fra 9-11.. så har hun noen dupper enten når vi går tur i vogna eller kjører bil..da sover hun hele turen om den så er 1 eller 3 timer..
LilleBanan blir storebror Skrevet 24. mai 2008 #7 Skrevet 24. mai 2008 signerer skogNymfen, Samme tralten her å...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå