Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 hadde tenkt meg på festival i sommer med barna mine på to og et halvt år og baby på 8 mnd. Tenkte ligge på familiecamp i telt, mange av vennene mine skal det samme med sine barn, men ingen har baby,da.. Men så er det mannen min da.. som er så veldig negativ bestandig... Det kommer til å regne, du kan ikke ligge i telt, du må finne et annet sted å overnatte, bla bla bla..det er en liten musikkfestival med familieprofil..tror det bare er to tusen biletter.. Og det er to netter et er snakk om.. Bør jeg droppe det??
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Kos deg på festival du,bare ta dine forhåndsregler,så går alt bra =)
petite fleur Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Så lenge man er godt forberedt på telt- og festivallivet, burde det gå helt fint! Var ivrig festivaldeltager før, og så mange som hadde med seg småbarn - fryktelig søte med svære øreklokker ;-) Har man gode og varme klær, våtservietter og luftmadrasser er man i boks;-) Be mannen din stappe negativiteten et visst sted - den som intet våger, intet vinner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå