KaWi Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Har fått vite at jeg har noe som kalles for carpal-tunnel (syndrom). Og det er vondt/ skikkelig ubehagelig. Så det jeg lurte på, er om noen har noem gode råd for dette? Våknet stort sett hver natt mellom 3 og 5 på morgenen, og etter det får jeg ikke sove, så det begynner å tære, kan du si ;-)
C@milla *EMIL* Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 ja jeg har.. Men har ingen gode råd nei.. Hadde det faktisk mer i en periode, da noen av fingrene på hver hånd dovna bort!! Men det var helst da jeg lå på ryggen. har faktisk ikkje kjent det på ei stund. Jordmor snakka om at det kom av vann i kroppen eller noe? stemmer det, da det pressa pånerver eller noe sånn.
LabbogLine Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 jeg har våknet flere netter av at armen eller noen fingrer bare har dovnet bort. Spesielt hvis jeg ligger med armene over hodet. Ekkelt!
temine Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Ei på jobb hadde det, hun brukte noen slags skinner (nesten korsett...hehe) på hendene, og det syntes hun hjalp. Måtte ha de på både dag og natt for å få max effekt da. Hun fikk ikke til å bruke de på jobb, men de hadde da noe effekt på henne likevel. Slapp i alle fall å skjære opp.
Herkules Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 må i tilfellet være å få i seg noe vanndrivende. Vet at grapejuice skal være vanndrivene andre ting vet jeg ikke, men hør på helsekosten kanskje ?
TCTM Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 Eg har hatt noko liknende.. Virker som eg er heilt lam i føtter/armer.. :S Skikkelig ekkelt, men berre vondt nokre ganger.. Eg blir vel egentlig meir skremt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå