Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg litt ang cb dig.???

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ha mens på onsdagen, og ivrig som jeg er, har jeg testet allerede. tok en QP og der kom det en skyggestrek. tok en cb dig i tillegg, og den var neg. Men åpnet den,( har sett andre gjøre det her inne:)) og der var det også en skyggestrek. Var liksom ikke noe tvil om hvor streken skulle være. ( mannen så den også, i litt mørkt rom)

Kan jeg være gravid???? kommer det alltid skyggestrek på cb dig???

Vil så veldig at det skal klaffe denne mnd, har vært så mye kjipt som har skjedd den siste tiden, at det hadde vært koselig om noe positivt endelig skjedde:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke om det er slik at streken må være ganske sterk på cb digital for at den skal slå ut. Jeg testet svaaaaaaakt med billigtest sist jeg var gravid. Tok så samme dag en digital, den lyste gravid. Jeg åpnet den og der var det en sterk strek. Det så ut til at cb reagerte sterkere en billigtestene..

Jeg åpnet min cb nå også..ikke digital..for jeg så en svak strek. Streken var tydligere når jeg åpnet den..men jeg vet ikke om det er juks.

Det kommer som oftest ikke skyggestrek på cb i hvertfall. så tror nok du er gravid men test igjen om 48 timer du!

Skrevet

takk for svar:) Og, ble så glad når jeg leste: tror nok du er gravid..... hehe. Men det lover jo enda bedre for deg da:) man sier jo, em strek er en strek, så jeg sier bare, GRATULERER:) og man ser jo bare streken sterkerer når man åpner opp testen.

Skrevet

Med fare for å skuffe deg så har jeg hørt at det ikke er vits å se inni en cb digital. For der komer det en synlig strek veldig mange ganger uten at man er gravid. For der blir strekens styrke avgjørende for om man er gravid eller ikke, og det er en måler inni testen som måler dette.

Men uansett så ta en ny test om noen dager og lykke til :)

Skrevet

hmmm..det viste jeg ikke. Gjelder det for cb som ikke er digital også??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...