Honningen Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Jeg er skikkelig forbanna nå!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg hater naboen min!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hun styrer og ståker, roper og smeller uansett hva hun gjør! Fra tidlig morgen til sent på kveld! Jeg orker ikke å sitte på min egen veranda i finværet! (Jeg har ingen annen mulighet til å sitte ute...) Bare hun ser hårtuster av meg så roper hun, har du stått opp du å ja? Eller kommenterer alt jeg gjør, spesielt nå om dagen kommer: Har du ikke kælva ennå??? HELE FUCKINGS TIDEN følger hun med på hva jeg gjør og MÅ kommentere! Jeg klikker mentalt snart! Og når hun ikke gjør det, så holder hun på med et eller annet som bråker.... Greit, det er lov å klippe plen å holde på med sånt... Men HELE tiden da, mann!!! Holder hun ikke på med noe så snakker hun, eller roper i mine øyne og ører, hun har en meget skarp og høy stemme så det høres ut som hun kjefter hele tiden! For ikke å nevne den mekkrende latteren som går gjennom marg og bein, jeg hører henne godt innendørs når hun setter igang!!! JEG VIL FLYTTE.... NÅ!!!!!!!! Jeg HATER dette kvinnemennesket! #¤%&%/&%#¤!#!"?)!!!!!!! Alt jeg vil er å kose meg med et blad eller avis i ro å mak i solen og nyte de siste dagene av svangerskapet mitt, men det går bare ikke! Ender opp i sofaen å kikker ut på finværet... HVER gang! Hormonell?? I dont think so!!!! F... heller!!! Takk for utløpet....
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Kanskje et teit spørsmål dette her; men har du sagt det til henne? Kan hende hun ikke tenker på hvor høylytt hun egentlig er..?..
Liagora med 2 jenter Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Da har du værre nabo enn meg..jeg var så drittlei i natt, våkna halv to og sovna ikke før i tre tiden. Bare fordi den jævla f**ta skal ha fest. Og hun spiller musikk 24 timer i døgnet, hater henne! Klager jeg på henne skrur hun bare opp. Søppel rundt inngangen hennes, så røyker hun så det stinker opp til oss! Hva skal man gjøre med slike egentlig?? Forstår deg så sinnsykt godt.'
Mikkemafian Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Det er fordelen med å bo noe usentralt=) Kan sette meg ut med avisen når som helst...
Thessa og Bebbis Skrevet 28. mai 2008 #5 Skrevet 28. mai 2008 føler med deg. Jeg har to syrehuer over meg som knapt har fylt 18. Der er det fest med ordentlig umelodiøs dunk dunk syremusikk hver helg og noe ganger midt i uka. Høres ut som de har ihvertfall 50 stk oppi der. Og ellers, ja de har sex. sånn ca 4-5 ganger daglig. Hun kommer sånn ca etter 14 min, mens han kommer etter ca 15 min. SERIØST! De kunne likesågodt kommet ned og hatt sex i stua vår. Aldri hørt maken til høylytt sex! HVER DAG! Hun høres forresten ut som en skikkelig "faker" hehe..
Liagora med 2 jenter Skrevet 28. mai 2008 #6 Skrevet 28. mai 2008 Haha, må le..utrolig festlig å lese, men er vel værre å bo sammen med: Hadde rakna jeg ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå