Gjest Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 jeg er hjemme alene med minstemann i kveld..Hva skal jeg spise? Noe enkelt, forslag? ) Tar også imot forslag til deilig lørdagssnacks! Fikk en sms fra min kjære om at han som drikkes ut måtte kjøre naken rundt på moped i byen!! HAHAHAAH!!!! RÅÅÅflaut!!! :D
Mamman til Mari Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Hehehe :-) Min mann drikkes ut i dag, så håper det ikke er han..... ;-)
**Min nydelige Milla** Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Ville kjøpt kinamat jeg :) Slippe å lage noe.. Også kjøpt pottis og smågodt, også kost meg med grand prix..
Ronja&Odin Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 grattis=) med bryllupet altså) håper alt går som forventet og at dere får en super knall dag\kveld
Mamman til Mari Skrevet 24. mai 2008 #7 Skrevet 24. mai 2008 Takk for det, 1 uke igjen nå :-) Ellers anbefaler jeg Hl en enkel salat. Trur jeg kjøper en ferdig på butikken i dag jeg, og så tar jeg den og tacorester fra i går med storegutt når vesla er i seng.
wirre;o) Skrevet 24. mai 2008 #8 Skrevet 24. mai 2008 fjordland! eller ring pizza-sjappa og lei deg en film.
Lekamøia Skrevet 24. mai 2008 #9 Skrevet 24. mai 2008 Hvis jeg hadde kvelden for meg selv ville jeg ha skjært opp masse frukt/grønt på et stort fat, lagd et par dipper, 1 stor mugge isvann med limeskiver i og et godt glass vin som kveldskos. Til middag hadde jeg bestilt kinamat Også hadde jeg tatt pleiekveld med peeling, ansiktsmaske, hårkur, fotbad osv.
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #10 Skrevet 24. mai 2008 Takk for deilige tips:) Da blir det butikken på meg og lillegullet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå