Gå til innhold

Reise alene til syden med en 3 åring? blir jeg helt utslitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt tur til badeanlegg på Mallorca og gleder meg til å ta med junior på snart 3 der. Er og aktivietsrom på hotellet osv...

En venninne av meg ble sur og sa at du kommer til å få det helt jævli og bli utslitt av den uka du skal være alene med junior.....

blir det så galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir sikekrt koseli det :)

Ei jeg kjenner dro på øyhopping i hellas med datteren sin på nesten 2 år.. de hadde hatt det kjempefint :)

Skrevet

først vil jeg si at det kommer ann på innstillingen. har du; alt går!-motto , tror jeg det blir kjempe fint. regner med du er alene med ham ellers og at dere har deres rutiner. er vel bare å følge opp det der nede. har en venninne som har gjort det flere ganger med sønnen sin, klart det ikke er noen avslappende ferie, men de har alltid hatt det kjempe fint. nå er gutten snart 9 og de skal på tur i sommer også. dessuten vil du helt sikkert møte andre med barn der, som gutten din kan leke med.

Skrevet

Jeg er vant til å reise mye både med venner og alene og vært "mye" på tur... Rimelig avslappa til ferie og tar ting som de kommer og legger ikke opp til de store planene.... Men jeg er ikke vant til å reise alene med en 3 åring... selv om jeg er innstilt på at dette er faktisk hans tur og så får jeg dilte litt med...

Skrevet

Tror nok dere får det kjempefint. Er da vel ikke mere slitsomt enn hjemme. Er jo bare å ta ting som det kommer og ikke stresse med noe. Som alltid når man reiser med barn kan man ikke regne med å sitte i solstolen med en bok å slappe av, men man kan da ha det helt topp likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...