jmedkjærlighetsbarnimagen Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Har ikke eid energi på laaaang tid, men nå føles det som om den endelig er tilbake. Har plutselig ikke vondt lenger heller å kan gå trappa på normal måte Nå har jeg snart fått vaska hele leiligheta, samt pakka ut en del ting, å pakka bort en del andre ting Så herlig å bli ferdig med alt, å bare kunne slappe av å nyyyyte den siste tiden før knøttet kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå