Gå til innhold

Ang. bleking/striping av hår....trenger råd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har masse striper, men det ser tilsammen litt for gyllent ut, helhetsinntrykket...hvis jeg sekv kjører oppi lysning eller bleking på det øverste/ytre hårlaget, vil det bli krise for stripene/hårkvaliteten?

Noen med erfaring med hjemmebleking/striping?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de lyse stripene dine vil bli enda lysere, om fargen som er brukt i stripene dine er tatt hos frisøren kan det bli rødlig/grønlig alt ettersom hva slags farge det er! ville ikke klint noe annet oppå stripene! da ville jeg heller gårr til frisøren å fått l agt inn noen litt mer duse striper i honning farge eller noe.....min erfaring med hjemmebleking er at håret svis rett å slett blir veldig slitt! men hvorfor lyse/bleke det om du syns det er for lyst? du vil ikke får en jevn farge da om du gjør det! jeg ville brukt 800kr hus firsøren så slipper du å ta sjangsen for da må du kanskje dit alikevel bare med mer slitt hår!lykke til! :)

Skrevet

Takk for svar! Ønsker et lysere og mer kjøligblondt resultat, ikke så gyllent som det er nå. Tok stripene hos frisør, men er så lite lysten på å gå tilbake og 'klage'...er ikke redd for å klage, men hvis jeg kan fikse det enkelt selv, er det mest praktisk akkurat nå.

Skrevet

IKKE FARG DET SELV! Blander du hjemmefarge med frisørfarge blir håret ditt sansynligvis grønn/rødt/oransje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...