peonererfine Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Har masse striper, men det ser tilsammen litt for gyllent ut, helhetsinntrykket...hvis jeg sekv kjører oppi lysning eller bleking på det øverste/ytre hårlaget, vil det bli krise for stripene/hårkvaliteten? Noen med erfaring med hjemmebleking/striping?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 de lyse stripene dine vil bli enda lysere, om fargen som er brukt i stripene dine er tatt hos frisøren kan det bli rødlig/grønlig alt ettersom hva slags farge det er! ville ikke klint noe annet oppå stripene! da ville jeg heller gårr til frisøren å fått l agt inn noen litt mer duse striper i honning farge eller noe.....min erfaring med hjemmebleking er at håret svis rett å slett blir veldig slitt! men hvorfor lyse/bleke det om du syns det er for lyst? du vil ikke får en jevn farge da om du gjør det! jeg ville brukt 800kr hus firsøren så slipper du å ta sjangsen for da må du kanskje dit alikevel bare med mer slitt hår!lykke til!
peonererfine Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2008 Takk for svar! Ønsker et lysere og mer kjøligblondt resultat, ikke så gyllent som det er nå. Tok stripene hos frisør, men er så lite lysten på å gå tilbake og 'klage'...er ikke redd for å klage, men hvis jeg kan fikse det enkelt selv, er det mest praktisk akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 IKKE FARG DET SELV! Blander du hjemmefarge med frisørfarge blir håret ditt sansynligvis grønn/rødt/oransje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå