Gå til innhold

Idag feirer vi!!!


shanty73

Anbefalte innlegg

Idag er det barnebursdag for storesøs... Og William maser på kake kake.. Prøver å fortelle han at litt senere ja da skal du få.... haha ikke så lett å forstå!!

Søstera er så spent til alle de 18 gjestene hennes kommer (+ noen foreldre) at hun har startet dagen gry tidlig.. Og ikke vært mulig å få til noe konstruktivt med henne idag... Tenker jeg er som et slips når dette er over.. Godt vi har det på båten så det er bare til å spyle dekk etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må være stas å få feire bursdag på båt da!!!

 

Er båten veldig stor siden dere har plass til 18 gjester der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger du fortsatt sammen shanty???? Kan ikke si jeg gleder meg sånn kjempe masse til det stresset der. Synes det var slitsomt nok til ett års dagen da vi feiret to dager på rad med familie den ene dagen og venner den andre. Kan ikke tenke meg hvordan det blir når vennene ikke lenger er små og søte, men heller store barn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei... Phu.. da var det ca femti stk tilsammen som har feiret Marie i helga... Veldig hyggelig, men må inrømme jeg er sliten nå.. Fordelen er jo at vi har det på båten så vasking og den slags gjøres med slangen... Båten er ganske svær... skøyte å 62 fot (ca 19 meter)

Er i disse dager i ferd med å bytte båt så burdagene til ungene forblir nok på båt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...