Gå til innhold

Amme-bh


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Logget meg akkurat inn, og fikk opp min side der det står om kjøp av amme-bh. Vil i den forbindelse bare si at dette gjelder langt fra alle! Sist svangerskap og ameperiode gikk ijeg kke opp to størrelser slik de indikerer at man gjør. Først en i svangerskapet, så ytterligere en etter man begynner og ammer. Sist trodde jeg jeg kom til å gjøre det, og endte opp med flere amme-bh-er som var for store. Det er viktig at de sitter tett på brystet. Dette hindrer at de lekker unødig. Det beste er å kjøpe en man kan bruke på sykehuset, for så å se åssen brystene utvikler seg videre i ammeperiode. På apoteket har de slike gastopper man kan benytte på sykehuset. Et godt alternativ helt i starten.

Ville bare si det slik at ikke flere går i fella, amme-BH-er er jo ikke akkurat billige og man får heller ikke bytet dem.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

godt tips!! har tenkt en del på dette selv.. Så¨langt har jeg gått opp en halv størrelse, så litt ugunstig egentlig. Min "egentlige" BH er akkurat for liten. har kjøpt en amme BH som jeg ikke fyller ut helt. Tenkte ikke å kjøpe en ny med en gang, ettersom (som du sier) en vet ikke hvor mye brystet vokser. Koster ganske mye disse BHene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei enig med deg!! Gikk heller ikke noe særlig opp i størrelse sist, og har ikke gjort det i svangerskapet heller.. Så jeg anbefaler å kjøpe en myk en i rett størrelse (som man har nå) uten spiler, for de er det uansett plass til litt mer i hvis man vokser på sykehuset før man får sjansen til å kjøpe en ny en... Og inni de myke er det også plass til innlegg... Så jeg har kjøpt en ny myk en på Cubus, bruker den litt nå rett og slett fordi den var så myk og god, samtidig som den holder ting litt på plass....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...