Gjest Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Får så sinnsykt nedpress etter sex, og det er veldig ubehagelig. Går bra så lenge sexen er etter vi har lagt oss på kvelden, for da ligger jeg jo mange timer etterpå, men dersom vi har sex på dagtid, blir det helt håpløst. Hadde sex før vi stod opp i dag, og det er fortsatt ubehagelig når jeg står eller går:( Flere som har det sånn?
Allean, Fia og lillebror Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Hadde sex i stad, og har så sterkt nedpress at det er vanskelig å gå. Men jeg ønsker det velkomment da, siden jeg har termin i morgen. Tviler på at dethjelper noe uansett men. Det er nok bare noe man m venne seg til. Før i dag hadde vi ikke hatt sex pånesten to mnd tror jeg. Sex på slutten av et svangerskap er ikke så deilig synes jeg...
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 jeg har fortsatt 9 uker til termin, så har ikke lyst til å "gi meg" med sex enda. Men heretter blir det nok mest på kveldstid tror jeg
Laybik Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Jeg vet ikke helt hva du mener med nedpress, men jeg er 29+0 og hadde sex i dag tidlig, og har hatt ganske vondt både i korsryggen og nedover i dag. Ble så gale da jeg var på butikken at nå ligger jeg bare i sengen å slapper av. Har vert noe plaget med korsryggområdet/bekken et par mnd nå, og synes ofte det har blitt mer vondt etter sex. Men sex før vi sovner har jeg ikke merket noe av, sikkert fordi vi ligger lenge etterpå da ja...
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 jeg mener press i underlivet. sprenger på i kjønnsleppene eller hva man skal si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå