Gå til innhold

5 dager igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå nærmer det seg veeeldig! Kjenner jeg gleder meg stort til å ligge på magen igjen. Tenk at termindatoen min snart er her. Antar jeg kommer til å gå litt over tiden, siden jeg gjorde det sist. Men har tatt i bruk flere metoder denne gangen. Går på bringebærbladkapsler, har tatt modningsakkupunktur, har sex (men tror nok det er oppskrytt som igangstartelse:)) Vasket hus, spist kanel, hoppet litt og i kvled skal vi gå en tur i ulent terreng. Det murrer mye i ryggen om dagen, og magen strammer seg... men det fører ikke til noe.

Gleder meg veldig til gutten min kommer!

Så folkens: Hva gjorde dere den dagen fødselen startet????

Sist hjalp heller ikke noenting. Gikk 9 dager over, og det siste jeg gjorde kvelden hun satte seg i gang var å gå en tur i ulent terreng! Så vi får se...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også fem dager igjen til termin.

Er førstegangs. Mamma har født godt før termin med oss begge barna, men det trenger vel ikke være arvelig. Men tror hun tror jeg får før. Men da må det jo skje snart. De fleste andre sier til meg at jeg må regne med å gå over.

Har hatt en modningsakupunktur. Spurte for lenge siden. Men virket ikke som de ville sette noe for i går, og de skal ikke sette på nytt igjen før på kontroll på onsdag.

Prøvde sex her en kveld. Men fikk ikke engang kynnere av det. Har ikke merket at jeg har hatt en eneste kynner. Men hører noen si at man har det selv om man ikke kjenner de.

Har i det siste gått turer hver dag, men bare langs veien. Kanskje jeg skal gå en tur nå i litt mere ulendt terreng?

Gleder meg også veldig til babyen kommer. Gleder meg til å få den på magen etter fødselen, og til å kjenne huden til den mot min hud, kjenne kroppskontakten, og undre meg over det lille vidunderet som har vært inni magen min.

Lykke til til deg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...