Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 For å si det sånn: jeg har alltid blitt fulstendig ferdig med exer av meg, men jeg har inntrykk av at noen sliter litt med det. Ex dama til kjæresten min (som jeg venter barn med), har fått seg ny kjæreste og har fått et barn med han. Allikevel er det mange episoder som har dukket opp der jeg får en sterk fornemmelse av at hun er på langt nær ferdig med kjæresten min. Det er 2 og et halvt år siden de var sammen. Hadde vært fint å høre fra noen som har det som henne for jeg klarer ikke å forstå det.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 samme her! exen til samboern min er neppe over han. Er litt irriterende til tider,men det var hun som gjorde det slutt med han så hun får nesten skylde seg selv, Når hun fant ut at jeg vra gravid slang hun masse dritt om meg til de fellers vennene de har, at jeg tvang han til å gjøre meg gravid og at jeg kontrollerer pengene hans. hehehehe!! han er student og jeg er i full arbeid, så tror neppe han har så mye penger. mer lån, og denne babyen vi venter er så planlagt fra begges sider!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 For nøyaktig tre år siden ble det slutt mellom meg og min kjæreste som hadde vert sammen i tre år... For å si det sånn så tenker eg litt på han og vi bor på samme sted så av og til møter eg han, men vi har begge ny samboer og jeg er gravid.. Grunnen til eg ikke føler meg "ferdig" med han er at vi hadde en veldig dårlig slutt som gjorde at ihvertfall eg følte eg hadde mye usakt. men vi snakker ikke i lag så blir nok aldri ferdig med han sånn sett... men eg ville aaaaldri oppført meg som de der dere snakker om... Jeg holder tankene mine for meg selv(ingen som vet om) og kunne aldri gjort noe eller slengt med kjeften min på den måten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå