Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hører at så mange babyer sover natta igennom fra de er bare noen uker, men det er somregel de som får mme hele tiden. dattera mi er 4 mnd og får mm bortsett fra siste stellet om kvelden daår hun litt grøt og 150 ml mme.. mjen hun våkner fortsatt 2 ganger om natta og skal ha pupp... hvordan er det med dere? sover mm barn også hele natta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare nevne at min unge som kun har fått mme siden hun var 6 uker gammel sov ikke natta gjennom før hun var nesten 7 mnd. Da spiste hun 3 faste måltider om dagen så da kjørte vi avvenning av nattmat på henne.

Skrevet

ja vet an veldig mange som får mme ikke sover hele natta. men virker som hvertfall ikke mm barn sover hele natta:p

Skrevet

Tror det varierer veldig fra barn til barn. Jenta vår på snart 5 måneder får kun mm (ikke grøt og ikke mme) og sover om natten fra 19:00 til ca. 6 på morgenen med et måltid mellom kl. 2 og 4 om natten.

I barselgruppen min får alle barna mm og 2 sover natten gjennom og har gjort det siden de var kun 2 måneder gamle.

Noen barn har nok støre behov enn andre og det avhgener vel også av hvor mye de spiser på dagen. De siste timene før leggetid vil jenta vår ha pupp hele tiden - tror hun driver å lagrer litt for natten :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...