Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Dytter! Har verdens fineste hud på resten av kroppen, heldig, men på RUMPA, der får jeg kviser! Usj..!!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 bruke samme kremer som man får kjøpt for annsiktet på rompa.. sånne anti-kvise skure kremer og litt fuktighetskremer etterpå jeg er ikke plagd med annsiktskviser, men på rompa og på skulderen/ armen så hender det seg det popper ut litt.. så jeg bare skurer meg skikkelig med kvisekrem til de går bort funker fint det
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Har heller ingenting i ansiktet, men bak er det masse røde, stygge kviser. Håper iallefall det gir seg etter graviditeten. Stringtruse kan jeg iallefall bare glemme.....:) HI
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Sundt kosthold! Noen får kviser i ansiktet, andre på rumpa..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 si meg, NN 15:01, har du kviser? Du vet vel at kosthold har lite med det å gjøre.... Det kommer av hormoner, og lite annet...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #7 Skrevet 24. mai 2008 Kviser på rumpa får du av å sitte for mye på rævva. Datamaskinkviser eller dibkviser kan de kalles.Internetsyndromkviser, så opp og ut og bevege deg mere.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 bruk handkledet kvar gang etter dusj. en ende i kver hand og skrubb frem og tilbake.. va veldig plaga med d før men fekk tips fra mamma og d hjalp
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 Jeg vil påpeke at kostholdet er en mulig årsak, selv om kviser gjerne oppstår som følge av hormonendringer. Jeg tåler ikke så godt bløte oster av typen brie etc, og om jeg spiser det - ja vips - får jeg kviser på rompa. En venn av meg hadde masse kviser på ryggen og de var også en allergisk reaksjon på ost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå