Blue Lady Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Er de for små da tror dere? (orker ikke en diskusjon om hvorvidt man bør gå på sirkus eller ikke pga dyrene...)
pkv5 Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Min gutt var 3,5 år da han var på sirkus første gang, han storkoste seg. Ville prøvd vis jeg var deg, blir barnet lei så er det bare å gå derfra. Forestillingen varte i 2 timer, men det var pause midt i, da fikk han se på dyra, helt perfekt Syns det er like gøy selv jeg
Blue Lady Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2008 takk for svar! ja, man kan jo om så gå midt i forestillingen om han blir lei, har fått sånn 50% rabatt kupong så da blir det ikke såååå dyrt.
SuperGlad Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Jenta mi var for kort tid siden på sirkus for første gang, å hun ble nettopp 2 år :-) Hun storkoste seg!
Gjest armagedon Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 jeg hadde med meg 2 guttet på 3,1 år og 2.8 år. en storkoste seg og en syns det var skummelt og ville hjem, så det varierer fra unge til unge, men i utgangspunktet så syns jeg en 3 åring kan taes med på sirkus:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå