Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jenta mi får egentlig mm men 1 gang om dagen får hun mme. hun er 4 mnd og jeg koker fortsatt flaskene! mange som sier jeg ikke trenger det men at jeg kan vaske de bare med salo eller i oppvaskmaskin. men jeg er redd det blir igjen salo rester hvis jeg vasker de for hånd, og i oppvaskmaskin syns jeg aldri tutene blir rene nok:\ så jeg ender altid opp med og koke det likevel:p hvordan gjør dere det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tuttene vasker jeg i zalo vann og tar de i sterilisatoren etterpå..flaskene blir med i oppvaskemaskinen ;) jenta mi er snart 5 mnd men gjort det en stund nå..

Skrevet

ok. hvor kjøper man sånn sterilisator? og er de veeeldig dyre?

Skrevet

du kan kjøpe sånn flaske sterilisator på apoteket. den koster ca 250 kr. veldig kjekt å ha, og prisen er d jo ikke noe å si på synes jeg:-)

Skrevet

ååå trodder de var kjempe dyre jeg.. jaja takk for tips, da skal jeg ut på apoteket idag=)

Skrevet

kan du ikke bare koke tuttene i vanlig vann da? I fem minutter? Man gjorde det i gamle dager, da jeg fikk min første for 8 år siden;) Hørte ikke om sterisilator før jeg fikk baby nå, jeg;) Og så tar du flaskene i oppvaskmaskinen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...