Ronja&Odin Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 hei, jenta mi får egentlig mm men 1 gang om dagen får hun mme. hun er 4 mnd og jeg koker fortsatt flaskene! mange som sier jeg ikke trenger det men at jeg kan vaske de bare med salo eller i oppvaskmaskin. men jeg er redd det blir igjen salo rester hvis jeg vasker de for hånd, og i oppvaskmaskin syns jeg aldri tutene blir rene nok:\ så jeg ender altid opp med og koke det likevel:p hvordan gjør dere det??
silje-Thea 010108;) Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 tuttene vasker jeg i zalo vann og tar de i sterilisatoren etterpå..flaskene blir med i oppvaskemaskinen jenta mi er snart 5 mnd men gjort det en stund nå..
Ronja&Odin Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2008 ok. hvor kjøper man sånn sterilisator? og er de veeeldig dyre?
HegeKH Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 du kan kjøpe sånn flaske sterilisator på apoteket. den koster ca 250 kr. veldig kjekt å ha, og prisen er d jo ikke noe å si på synes jeg:-)
Ronja&Odin Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2008 ååå trodder de var kjempe dyre jeg.. jaja takk for tips, da skal jeg ut på apoteket idag=)
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 kan du ikke bare koke tuttene i vanlig vann da? I fem minutter? Man gjorde det i gamle dager, da jeg fikk min første for 8 år siden;) Hørte ikke om sterisilator før jeg fikk baby nå, jeg;) Og så tar du flaskene i oppvaskmaskinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå