Malin G. Spann Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 uff. er så bekymra men tørr ikke ringe noen da jeg var på føden for noen uker siden med smerter i magen de ikke fant ut hva var. er så redd å komme der så er alt i skjønneste orden. selv om jeg er så bekymra for baby... vet jo at det er liten plass der inne nå, men bevegelsene har avtatt noe voldsomt bare de siste dagene. noen med erfaringer?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 ta kontakt med føden å få tatt en undersøkelse. d er d tryggeste du kan gjøre for deg selv og barnet!
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Jeg hadde det slik på slutten av første svangerskap, da var det veldig lite liv og jeg var kjempebekymra, var på føden to ganger for å sjekke. Heldigvis var alt bra, og baby hadde det fint. På slutten blir det veldig trangt inni magen for babyene, og da avtar gjerne bevegelsene også. Men er du kjempebekymret og det er en drastisk endring i bevegelsesmønsteret til babyen, så synest jeg du skal ringe uansett. De er der for deg vet du Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå