kajfla Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 våknet opp i dag med skikkelig lekkasje fra brystene..lurer på om jeg må begynne å sove med bh og ammeinnlegg nå. Hvertfall veldig godt å vite at da "virker" de hvertfall hehe 8 dager igjen til termin nå, er ubesrkvielig spent på å møte den lille nå
orkide75 Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 med førstemann lakk jeg fra jeg var 5 mnd på vei, måtte til med ammeinnlegg allerede da:) nå har jeg 40 dager igjen, og måtte i denne uken gå til innkjøp av ammeinnlegg igjen, for her lekker det igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå