Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Hei. Kjæresten min er verdens beste sånn egentlig, men det bekymrer meg litt at han i helgene sitter så lenge oppe på dataen. Iallefall ca. en dag i uka... Er det normalt? Jeg er gravid og legger meg sånn 22.30-23.30. Det irriterer meg grenseløst innimellom også, fordi han ikke står opp slik at vi kan spise frokost, og finne på noe. Skjønner ikke hva som er så gøy heller.... Han sitter jo mye i uke dagene også.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 samboeren min holdt også på sånn der... var sånn jeg oppdaga at han spilte på nett. nå er han i skikkelig økonomisk uføre. trenger jo ikke være noe sånt med din kjære, men jeg ville nok sjekka litt om hva han egentlig holdt på med...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Enig, best å sjekke hva han driver med.Det var en periode vi hadde problemer og kranglet og da satt han mye på dataen.Etter det fant jeg ut at han hadde lettet på asiatiske og russiske sider for å finne seg ny kvinne. Så pass opp!!!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Min sitter også oppe på pcen om natta og tuller, men han gjør ikke noe galt der, det trenger ikke være utroskap og gambling som holder dem oppe. Allikevel blir det lett et problem når man har barn sammen ettersom det ikke er noe hyggelig å måtte stå opp hver morgen med barnet fordi han ikke klarer å legge seg om kvelden. Jeg tvinger ham til å stå opp nesten annenhver dag allikevel, men da vet jeg at det ikke er noe hyggelig for barnet vårt fordi hun må være oppe med en pappa som er så trøtt at han ikke er opplagt til å leke. Du må få bukt med problemet før barnet kommer.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Hei, min gjør også dette, men det viktisgste synes jeg er at det ikke blir mer en en dag i uka. En gang i uka var levelig synes jeg siden han ellers er ok som du sier... Det er ikke noe forskjell å sitte på pc en fremfor å se på en film eller være ute med kamerater til langt på natt. Synes nå fire til sju tida var enormt lenge da. Hank han inn litt tidligere så han ikke blir helt utafor dagen etter, så er nok dette ikke det største problemet i verden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå