Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Våknet i dag med forferdelig vondt i ryggen, og småvondt i magen, kan kjennes ut som menssmerter/mageknip, men det og gå på do hjelper ikke... Det kommer litt takvis i magen, men i ryggen sitter det hele tiden.. Noen som kan svare meg på hva dette er, er det "bare" kynnere eller kan det være noe annet, og bør jeg kontakte føden?? Har ikke vært plaget med kynnere eller noe før i svangerskapet, og jeg er 34+4 uker i dag..
N_79 Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Siden smertene i ryggen sitter hele tiden så vet jeg ikke om det kan være rier.. Jeg ville ringt føden uansett ejg og bare høre hva de har og si.. Lykke til
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2008 Takk for svar.. Skal se det ann litt til, så får jeg ringe hvis det ikke gir seg, er sikkert greit og få sjekket det opp... Takk takk:)
amalie isabell Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 høres ut som det er rier du har, jeg ble spurt på om jeg hadde vondt i ryggen å mens murringer i magen som kom takvis. men jeg hadde bare noen kraftige kynnere.. synes du skal ringe føden for å være på den sikkre siden.
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2008 Takk for svar. Har blitt bedre nå, så var antagelig ingenting, men skal se ann utover kvelden og natta, så kommer det tilbake, så reiser jeg en tur på føden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå