minnie og mikke Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 I dag er 3 dagen gutten min har feber. Allmenntilstanden er veldig opp og ned.For 15 min siden var han ikke i bra form og no krabber han rundt på gulvet og preiker. Hva skal jeg gjøre? Har fått høre at feber i tre dager eller mer kontakt lege men og se på allmenntilstanden. Noen tips til meg?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Hvor høye er refeberen da? Vet du grunnen til feberen? hvis du ikke vet det, så hadde jeg kontaktet legevakten om han blir veldig slapp innimellom..
minnie og mikke Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2008 Den går fra 38.4 og opp til 39.5 så den går opp og ned. Nei vet ikke hvorfor han har feber.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Da hadde jeg kontaktet legevakten.. Du kan jo ringe og høre hva de sier ihvertfall, og vil de se på han så er det greit. Mulig det ikke er så kaos der på morningen også;-) God bedring.
pkv5 Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Her har den elste hatt feber siden 17 mai, er første feberfrie dagen i dag (vis den ikke blusser opp til kvelden igjen).Hun minste har hatt feber siden torsdag. Her i huset har alltid feberen vart i ca 1 uke,matlysten har vært så som så og humøret likeså..Bare de får i seg nåkk drikke så stresser jeg ikke så mye med maten, vet de tar det igjen etterpå.. Jeg ville ventet til over helgen vis jeg var deg, har han feber da så ville jeg ringt til fastlegen og fått tatt en crp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå