B og T skal få søster eller br Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 det svir og presser nederst i magen! Har vært litt dårlig i magen i det siste og føler at alt er litt ustabilt liksom.. Må tisse hele tiden! Urinveisinfeksjon? Ikke vondt når jeg tisser... Vært sånn et par dager nå, og blir så sliten av det. Har fått ganske mye mage til å være bare 21 uker så er liksom litt "tungt".. Noen som vet?
frøet76 Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Syns det kan høres ut som urinveisinfeksjon, jeg. Jeg ville gått til legen for å sjekke det ut. Evt så har de noen sticks på apoteket som du kan teste deg selv med. De er litt dyre, men...
cheerio Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 hei! Det trenger ikke gjøre vondt om man får urinveinsinfeksjon som gravid, jeg er nettopp ferdig med en antibiotikakur for det nå og hadde ikke vondt i det hele tatt, bare måtte mye oftere på do og det luktet annerledes:-( Merket det forrige fredag kveld, 16. mai... Ringte legevakta og spurte om jeg kunne vente til over helga med å gå til legen, men det skulle jeg ikke gjøre, nei! Og var visst ingen grunn til å vente på smertene... Gå til legen med en gang om du lurer på om det er urinveisinfeksjon. Når man er gravid, er risikoen mye større for at infeksjonen går opp til nyrebekkenet, og da kan man bli skikkelig dårlig, så det skal behandles. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå